2012. november 4., vasárnap

Mini pizzák - a kedvenc pizza alaprecepttel

Rengeteg pizza receptet kipróbáltam már, de egyik sem volt olyan finom, mint az amelyiket a kedvenc főzős magazinomban a LISA Kochen&Backen-ben találtam.

Ennek már mésfél éve, és azóta legalább 3o x készítettem már ezt a receptet, és még nem sikerült megunni. Megosztom most itt is, a tészta az eredeti csak, én most nem 4 nagyobbat, hanem 15 minipizzát készítettem egy adagból.

Alaptészta:

2o g friss élesztő
fél tk. cukor
1 tk
3 ek.olívaolaj
4 ek. + 225 ml meleg víz
4oo g liszt

Kovászt így készítünk:

Az élesztőt a cukorral és 2 ek. liszttel összekeverjük. Kb. 1o percig kelesztjük.
A maradék lisztet, sót, olívaolajat vizet és a kovászt egy tálba tesszük és hozzáadjuk a kovászt is. Kb. 5 percig dagasztjuk, majd letakarva 6o percig kelesztjük.

Ha szépen megkelt bármilyen pizzát készíthetünk belőle.




TIPP:

Én csináltam már ebből a tésztából burgonya krémleveshez pizzakenyeret is. Ehhez csak a natúr tésztát megkentem olívaolajjal, és megszórtam sajttal. Nagyon, nagyon, nagyon finooom :-)



Nincsenek megjegyzések: